Trabaja con nosotros

T’informem que les dades de caràcter personal que ens facilitis seran incorporades a un fitxer de titularitat de la Fundació per a la formació i l’estudi Paco Puerto, que compleix amb les mesures i nivells de seguretat exigits per la llei; i que té per finalitat facilitar les activitats de gestió oportunes per cobrir necessitats d’experts en els cursos que imparteix la Fundació Paco Puerto o gestiona en col·laboració amb tercers.
També t’informem que el teu currículum serà conservat, per a les finalitats abans previstes, durant un termini màxim d’un any, transcorregut el qual es procedirà a la seva destrucció- Transcorregut aquest termini, i si desitges continuar participant en de la borsa d’experts de la Fundació Paco Puerto, hauràs de remetre’ns un nou currículum.
Pots exercitar, en qualsevol moment els teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició enviant una sol·licitud per escrit acompanyada de la fotocòpia del teu DNI indicant “Protecció de dades” a la Fundació Paco Puerto, Via Laietana 16-18, 08003 Barcelona.