Ref.76891

(A determinar)

Presencial

LLOC: .

DURADA: 30 hores

HORARI:

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

8,54

Persones formades

135
Descarrega la informació del curs aqui.

Google analytics I google metatags

google-analytics-i-google-metatags-76891

- Comprendre la informació que reporta Google Analytics i saber utilitzar-la
- Conèixer millor el funcionament d'un negoci on-line.

- Aprendre més sobre l'audiència web, a quins visitants arriba el seu negoci, com veuen el seu negoci, per sexe, edat, població,
idioma … Segmentació.
- Comprovar si els nostres objectius realment s'estan complint.

mes...

1. Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.
2. Pràctiques elaborant diferents tipus d'informes.
3. Treball específic en els embuts de conversió d'objectius.
4. Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.

- Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova final pràctica que consisteix en crear un producte vinculat al projecte treballat durant el curs.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

8,54

Persones formades

135
Descarrega la informació del curs aqui.