La Fundació Paco Puerto, premiada al XIV Dia de la Seguretat Privada

Aquest 14 de juny s’ha celebrat el XIV Dia de la Seguretat Privada a l’Auditori de Cornellà.

En aquesta edició, la Fundació Paco Puerto ha rebut una menció honorífica especial que reconeix la seva important tasca de formació de qualitat en el camp de la seguretat privada durant aquests darrers anys. Aquesta menció ha estat recollida per David Maluenda, responsable del sector de seguretat de la federació de Construcció i Serveis de CCOO. Els companys responsables d’aquesta formació, Ramon Prat i Joaquim Lafontana, també han estat presents durant la gala de lliurament del premi.

Aquesta distinció és un reconeixement a la tasca de formació que la Fundació Paco Puerto realitza en aquest àmbit.

Si vols més informació sobre la nostra oferta formativa en seguretat privada, consulta la nostra pàgina web www.fundaciopacopuerto.cat