Signatura de conveni de col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona

El passat dijous dia 30 de gener es va dur a terme l’acte oficial de signatura d’un conveni de col·laboració entre CCOO de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Amb aquesta signatura s’estableix un marc de col·laboració per a dur a terme diferents accions en l’àmbit de la formació contínua que, per part de la UAB, gestionarà l’Escola de Postgrau i per part de CCOO Catalunya, la Fundació Paco Puerto.

A l’acte de la signatura, la UAB va estar representada per la seva rectora, la doctora Margarita Arboix i per part de CCOO Catalunya pel seu secretari general, Javier Pacheco.

Aquest conveni reforça l’aposta de CCOO Catalunya i el seu centre de formació, la Fundació Paco Puerto, pel reconeixement i certificació de la formació continua com a element de millora de la qualificació dels treballadors i les treballadores.